Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΟΥΝΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.GR» ΧΡΙΣΤΟΥ ΒΟΥΖΑ



ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ –ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

            Του Ιωάννη Τσούνη του Χριστοφόρου, κάτοικο Χαϊδαρίου Αττικής, οδός Βασ. Ρώτα αριθμ.3.
ΚΑΤΑ
1. Της Ετερόρρυθμης Εταιρίας με την Επωνυμία «ΒΟΥΖΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.» και τον διακριτικό τίτλο «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR» η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Μενεδήμου, αριθμ. 10, ΑΦΜ: 998913381, Δ.Ο.Υ.: ΚΒ’ Αθηνών.
2.Του Χρίστου Βούζα του Σπυρίδωνος, κατοίκου Αθηνών, οδός Μενεδήμου, αριθμ. 10, Ομόρρυθμο Μέλος της Ετερόρρυθμης Εταιρίας «ΒΟΥΖΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.» και Διευθυντής της ηλεκτρονικής Εφημερίδας, εκδοθείσας εκ του πρώτου εναγόμενου, με την επωνυμία «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR»,
3. Του Δημητρίου Χόνδρου, κατοίκου Αθηνών, οδός Μενεδήμου, αριθμ. 10, δια της ιδιότητάς του ως Διευθυντής Σύνταξης της Ηλεκτρονικής Εφημερίδας εκδοθείσας εκ του πρώτου εναγόμενου, με τον διακριτικό τίτλο «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR».
*******
            Όπως καλώς γνωρίζετε, επί σειρά ετών έχω διατελέσει και διατελώ μέχρι σήμερα Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και Μέλος της παράταξης «Συνδικαλιστική Ανατροπή στους Ο.Τ.Α.». Δυστυχώς, τόσο η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. όσο και η παράταξη της οποίας είμαι ιδρυτικό Μέλος, γίνονται συχνά παντελώς απρόκλητα αποδέκτες δημοσιευμάτων με ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς αλλά και με συκοφαντικό και ψευδές περιεχόμενο, που αναρτώνται μέσω της ιστοσελίδας www.aftodioikisi.gr, που ανήκει στην πρώτη εταιρία, διευθυντής είναι ο δεύτερος εξ ημών και διευθυντής σύνταξης τυγχάνει ο τρίτος εξ ημών.
            Στις 14 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 7:40 αναρτήθηκε στην σελίδα σας «δημοσίευμα» με τίτλο «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ –Επανέλεγχος συμβάσεων: «Πράσινη» ΠΟΕ ΟΤΑ «έδωσε» εργαζόμενους στον Μητσοτάκη». Στο εν λόγω κείμενο, το οποίο ουδεμία υπογραφή φέρει, τυγχάνει ωστόσο, της εγκρίσεως σας αφού έχει αναρτηθεί και φιλοξενείται στην ιστοσελίδα σας, εκτίθεται όλως ψευδώς, ότι στον Δήμο Αιγάλεω, τα στοιχεία των εργαζομένων για τον επανέλεγχο των συμβάσεων εστάλησαν κανονικά στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Εσωτερικών με την δική μου μάλιστα ανοχή ή έγκριση, παρά το γεγονός, ότι τόσο η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. όσο και η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είχαν εκφράσει την αντίθεση τους στην εν λόγω διαδικασία, αποστέλλοντας μάλιστα σχετικό εξώδικο και προκηρύσσοντας Απεργία-Αποχή από κάθε διαδικασία επανελέγχου με νέα κριτήρια της μετατροπής των Συμβάσεων  από Ορισμένου Χρόνου ή Έργου σε Αορίστου Χρόνου.

            Εν συνεχεία στο παντελώς έωλο και υποβολιμαίο δημοσίευμα σας γίνεται αναφορά στο πρόσωπο μου, υπό την ιδιότητα μου τότε ως Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στον Δήμο Αιγάλεω, κατηγορώντας με ότι έδωσα το ΟΚ για την εν λόγω αποστολή στοιχείων, υπονοώντας, ότι ούτε λίγο ούτε πολύ συνέπραξα σε μία διαδικασία, που τα επίσημα συνδικαλιστικά όργανα είχαν καταδικάσει και απορρίψει συλλήβδην και η οποία αποσκοπούσε στην εξεύρεση εργαζομένων-υποψηφίων προς απόλυση. Προκειμένου δε να προσδώσετε ψήγματα αληθοφάνειας στα ψευδή γραφόμενα εκ μέρους σας, επικαλείστε τον ίδιο το Δήμαρχο Αιγάλεω, κ. Δ. Μπίρμπα αλλά και Πρακτικά Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, στα οποία περιέχεται κατά την άποψη σας η παραδοχή του «συνδικαλιστικού μου ολισθήματος», τα οποία ωστόσο, ενσυνειδήτως στρεβλώνετε, αποκρύπτοντας την αλήθεια και συκοφαντώντας με.
             Οι ανωτέρω ισχυρισμοί σας, όπως αποτυπώνονται και μάλιστα με τρόπο ειρωνικό και σκωπτικό στο ως άνω «δημοσίευμα» καταρρίπτονται από την ανάγνωση των ίδιων των Πρακτικών της Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγάλεω, τα οποία δυστυχώς για εσάς υφίστανται και καταμαρτυρούν την αλήθεια αλλά και από επίσημα στοιχεία, που δυστυχώς ομοίως για εσάς καταρρίπτουν πλήρως τους συκοφαντικούς ισχυρισμούς σας και αποδεικνύουν την προσωπική και συνδικαλιστική μου στάση απέναντι στο θέμα.
Και η αλήθεια, την οποία στρεβλώνετε συστηματικά, προκειμένου να επιτύχετε την προσωπική, υπηρεσιακή και συνδικαλιστική μου εξόντωση αλλά και την εξόντωση της παρατάξεως, στην οποία συμμετέχω, είναι, ότι ουδένα στοιχείο αναφορικά με τον επανέλεγχο με νέα κριτήρια της μετατροπής των Συμβάσεων από Ορισμένου Χρόνου ή Έργου σε Αορίστου Χρόνου, που επιχειρήθηκε να λάβει χώρα, εστάλη ποτέ από τον Δήμο Αιγάλεω και προφανώς ουδέποτε υπήρξε ανοχή εκ μέρους του Σωματείου στην αποστολή των επίμαχων στοιχείων των εργαζομένων. Τα μόνα στοιχεία, που εστάλησαν από τον Δήμο Αιγάλεω ήταν εκείνα, που συνδέονταν με την απογραφή των Δημοσίων Υπαλλήλων, ζήτημα παντελώς διάφορο από αυτό, που επιχειρείτε να παρουσιάσετε στο «δημοσίευμα» σας. Είναι δε πασιφανές και προκύπτει εκ της εκ μέρους σας επικλήσεως «των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου και μαρτυριών, που αποτελούν πλήρως αξιόπιστες πηγές», ότι τα όσα καταγράφονται στο «δημοσίευμα» σας, δεν είναι προϊόν παραπληροφόρησης σας ή εσφαλμένης ενημέρωσης αλλά δόλιοι και εντέχνως μεθοδευμένοι ισχυρισμοί, που μοναδικό σκοπό έχουν την κατασυκοφάντηση μου.
             Επειδή, όσα αναφέρονται στο κείμενο, που φιλοξενείται στην σελίδα σας, είναι συκοφαντικά και υβριστικά, σας δηλώνω, ότι σας απαγορεύω την επίκληση ή την αναφορά του ονόματος μου με οποιονδήποτε τρόπο στο μέλλον.
            Επειδή οφείλετε άμεσα και δη εντός δύο (2) ημερών από την λήψη της παρούσας εξωδίκου δηλώσεως, να διαγράψετε την σχετική ανάρτηση από την ιστοσελίδα, που διαχειρίζεστε και να προβείτε σε διορθωτική-αποκαταστατική ανάρτηση, που θα αποκαθιστά πλήρως το όνομα μου και την υπόληψη μου, που εθίγη μέσω των συκοφαντικών και υβριστικών αναφορών στο πρόσωπο μου.
            Επειδή επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου για την ζημιά, που έχω υποστεί τόσο ως εργαζόμενος και ως συνδικαλιστής όσο και ως άνθρωπος ενώπιον των αστικών και ποινικών δικαστηρίων.
            Επειδή τα ανωτέρω είναι νόμιμα, βάσιμα και αληθή.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου
            Διαμαρτύρομαι για την αναφορά στο όνομα μου με απαξιωτικούς, συκοφαντικούς και υβριστικούς ισχυρισμούς και για τους ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς, που αναλύονται στο ως άνω δημοσίευμα.
            Σας καλώ να προβείτε άμεσα και δη εντός δύο ημερών από την λήψη της παρούσας σε διαγραφή του εν λόγω κειμένου από την ιστοσελίδα σας, να απέχετε από την χρήση του ονόματος μου ή την αναφορά στο πρόσωπο μου στο μέλλον και τέλος να προβείτε σε διορθωτική-αποκαταστατική ανάρτηση, που θα αποκαθιστά πλήρως το όνομα μου και την υπόληψη μου, που εθίγη μέσω των συκοφαντικών και υβριστικών αναφορών στο πρόσωπο μου.
            σας δηλώνω, ότι προτίθεμαι να ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου ενώπιον κάθε αρμοδίου Δικαστηρίου ή Αρχής για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψης μου.
            Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδότω νομίμως την παρούσα, προς ον αύτη απευθύνεται προς γνώση του και δια τας νομίμους συνεπείας αντιγράφων.

Αθήνα, 20 Νοεμβρίου 2017
Η πληρεξουσία Δικηγόρος
             
             

Δεν υπάρχουν σχόλια: